четвртак, 28. март 2013.

PR - našminkani pakao

Poslao sam na 63 marketinskih i PR agencija CV. Odgovorilo cetvoro, a dvoje od njih me kao zaludjuju fazon - sto nemas propratno pismo, kako da znamo za koje radno mesto se pozivas!

Jednoj sam napisao - cuti kurvo i gutaj spermu nemoj da me zaludjujes i podjebavas. Kako si ti dobila posao? Pusila sefu?

Ona nesto odgovorila nisam ni citao sta, ne mogu da se nerviram sa nizom vrstom, sigurno mi pozelela srecu jer mi je vec hleb uzela iz usta.
A drugom sto mi je isto to napisao sam odgovorio - ako hoces da budem motivisan daj mi posao. Od zaludjivackih ispraznih saveta nemam nista.

Taj se vise nije javljao.
Drugo dvoje su bili OK sto su odgovorili. Jedan je rekao necemo da sirimo ekipu, a drugi je rekao arhivirali smo tvoj CV pa ako bude potrebe zvacemo te.

Iako sam znao u startu da od posla preko neta nema nista, (a ni uzivo) ali da me ne grize savest sam nasao spisak svih agencija u BG-u i poslao. Naravno da ovde nema mesta za nekoga ko je pisao za 10ak novina, zavrsio par kurseva, muzicku skolu i fakultet.

TO svi znamo. Ali bar se treba zabaviti u paklu.

Zato volim PR, jer je to nasminkani pakao.

 

Нема коментара:

Постави коментар