четвртак, 3. јануар 2013.

Davljenje brojevima




Nekako uvek u ovo vreme pocinjem da se navikavam na novi broj godine i postane mi normalan do kraja iste, a na kraju opet se cudim zasto moram da pisem 2014., nekako ruka nikako da mi se navikne. Mozda bi ipak bilo zanimljivije za sve nas da dajemo neka kreativna i lucidna imena godinama, umesto praznih hladnih brojeva kojima se samo davimo?


U Aziji je to slucaj hiljadama godina u mnogim drzavama/civilizacijama, Indiji, Kini, Japanu, Severnoj Koreji; danas je u Japanu era “Heisei” (Мир свуда), i ta era je pocela krunisanjem novog cara Akihitoa 7. januara 1989. godine, tako da je u Japanu sada dvadeset peta godina “Mir Svuda” ere.

Taj obicaj je preuzet od kineskih vladalaca, oni su po imenima svojih imperatora davali imena era, kako je novi dosao tako je pocinjala nova era sa novim brojevima posle imena vladara.

Ali posto je to isuvise dosadno, jer ko broji taj i gubi, a mi ipak trazimo zabavu a ne diktatorstvo, mi bi mogli da umesto brojeva damo neka originalna imena, za pocetak neka bude i pored tog surovog broja, koji nas samo podseca na racune i smrt, a posle da ostanu samo imena. Moze se do njih dolaziti i glasanjem, kako online tako i offline.

Ovo su moji predlozi :


Čudoviste u nosu

Hormoni grle

Pobeda sluša

"More i kolač" 

Gledam te izdaleka

Neonsko nebo

Dok ovde ćutim

"Mladost, ljubavi, gondole"







Нема коментара:

Постави коментар