субота, 2. јул 2011.

#dedaup




Sticajem okolnosti posetio sam taj događaj 01.jula ove godine, u kafiću “Asterix”.[1] Pvi put sam došao na neki tvitup (organizovano skupljanje korisnika društvene mreže Tviter) i ovaj je bio u  organizaciji izvesnog dede (Vladimir Stanković @DedaBor iz Bora).[2]


Utisci posetilaca/učesnika su uglavnom ako ne i 100% pozitivni. “Puuuno dobre energije” ,” dragi prijatelji, još jednom svima hvala”,” Svaka cast RT @DedaBor: BIG RESPECT” ,” Meni je #DedaUp bio prvi twittup. Sasvim dovoljno da vidim što ste svi navučeni na to”,” Bas tako RT @DedaBor: RT @ivancosic: #dedaup je bio ogroman #win za organizatore i učesnike, hvala svima!”,” sad kad vas slušam, skroz sam se smorio što nisam mogao da dodjem na #dedaUp”…[3]

Međutim meni je on ostavio suprotan utisak. Pre svega kafić je bio zabačen od ostatka grada. Ne znam zašto je izabran baš ovaj osim da se njemu napravi pazar. Da li je organizator Vladimir Stanković @DedaBor u nekoj vezi sa vlasnikom mrzelo me da istražujem ili je piće placeno nisam ni proveravao jer nisam nista ni cirkao.

Ali nije to ono što mi se nije sviđalo već prisutnost Jelene Trivan, Jasne Matić i Veselina Jevrosimovića.
Njihovo prisustvo je značilo za mene i ostale autocenzuru u razgovoru jer Trivanova je podpredsednik vladajuće stranke DS-a i ona je veoma aktivna na Tviteru umanjujući tako slobodu njenih pratilaca da se slobodno izražavaju jer znaju da imaju velikog brata ovog puta sestru, posmatrača, iznad glave i time onemogućavajući kritiku upućenu DS-u kreirajući strah od toga da će neko da te vidi ili čuje kako kritikuješ DS ili vlast. Baš iz istih razloga je Staljin organizovao da se u tadašnjoj Rusiji radio sluša samo preko kabla koji je Agitprop kontrolisao, da bi mogao da zna i da kontroliše ko i šta sluša.

Jasnu Matić vidim u istoj konotaciji kao i Trivanovu, ona je namesnik G17+ sada URS-a i ona koliko sam primetio se nalazi na svakom tvitup-u da li kao organizatorka ili samo kao “posmatrač”.

Veselina Jevrosimovića predstavnika svoje “uspešne” kompanije Comtrade takođe vidim kao predstavnika industrijalaca među plebsom koji je došao da siri PR o svojoj firmi, naravno uvejano kroz nevino druženje. Njegovu firmu su pomagali svi režimi u Srbiji počev od Miloševićevog tako sto su mu nameštali tendere da uvalja svoje “Srpske” kompjutere ili prevedene programe školama i državnoj administraciji pa do ove DS lopovske vladavine dajući mu takodje nesmetan nastavak uspešnih nameštenih tendera da preprodaje 30% skuplje računare od ostatka konkurencije i zato i ne čudi što pored njega na ovom tvitup-u sedi baš podpresednica DS-a Jelena Trivan koja je upućena u mahinacije namestanja tendera.

Ono sto mi je dodatno zasmetalo je način sedenja te samoproklamovane aristokratije Jevrosimović, Trivanova i Matićeva. Oni su sedeli u foteljama (najboljim i najudobnijim vidom sedenja u kaficu) koje su bile poređane u krug (tačnije pravougaonik) i to naravno zatvoreni, dok ostali su ili stajali oko njih ili sedeli izdvojeni u drugom delu kafića. Taj njihov način sedenja u zatvorenom krugu i emaniranje nad ostalima je veoma zanilmjiv i upadljiv jer su time pokazivali svoj nametnuti autoritet nad nama ostalima. 

Ali pitam se ko ih je prihvatio kao autoritete i ko im je dao pravo da oni budu na toj društvenoj hijerarhijskoj lestvici kada niko od tih troje nije organizovao ovo druzenje Tviteraša? I ko im je dao pravo da mi budemo rezervna armija obožavalaca? Ili su možda ljudi prihvatili svoju inferiornu poziciju samim dolaskom na takvo mesto i zatičući njih kao neke male bogove na tim mestima prihvatili situaciju i ostali da se druže sa ostalom decom.

Prosli Tvitup je organizovao Veselin Jevrosimović, on je na svom skupu podelio piće za džabe ali uz latentni pristanak učesnika da je on tu glavni, pa ako tvoja ličnost vredi kao sokić onda ne vidim razlog zašto ne bi pristao na njegov autoritet i prodao se za šaku slatkog pića.

Što se tiče Matićeve vrlo je interesantno i za mene ponižavajuće da mi ona sedi tu naspram mene a učestvovala je u svim lopovskim vladama. I prosto mi je vređanje inteligencije da ona zaradjuje 104 hiljada dinara mesečno a da ima samo 11.000 evra u depozitu u banci.[4] Mislim pali babu bre sa tim marketing pričama sto uvežbavas još od Svetske banke. Nisam ti ja Mahlat[5], fašista i grlata glupača, da te pljujem preko svog ličnog bloga i tvoju stranku[6], pa onda da sa tobom pijem sokić i da se smejem na tvoje fore u nadi da ćeš mi zaposliti ćerku ili mene. A ako ti nisi zaradila stan od svih tih nabrojanih funkcija iz biografije onda šta je sa ostalih 90% građana ove države, oni su onda odavno umrli od gladi pretpostavljam?

A sto se tiče Trivanove ona i njena izjava u Blicu od danas[7] je za svaku osudu jer ni za nju nemam šta da kažem osim da mi vređa inteligenciju. Možeš da mi sereš po glavi kao i ostatak političara ali bar da znaš da znam da si smrad i da znaš da znam sta mi radiš kao i ostatku Srbije. Ako ti misliš da je hapšenje Miloševića i Mladića ono što je unapredilo Srbiju onda se varaš jer to je samo banalna stvar koju bi svaka stranka uradila posle 5. oktobra a i dobili ste milijarde od EU-a za njihovo isporučivanje. A o onim obračunima sa organizovanim kriminalom ne želim ni da odgovorim, jer smatram da su svi političari u Srbiji najveća grupa organizovanog kriminala ikada na ovim prostorima.

I dok nameštate Jevrosimu tendere i pijuckate sokiće po tvitup-ovima i nadgledate ko šta priča o vama kako po tviteru tako i po tvitup-u znajte da i vas neko pomatra i beleži sve što uradite, a jedino što radite je da zavađate ljude politikom i političkim kampanjama koja je upravo počela, jer sto kaze Henri Adams – Politika je sistematsko organizovanje mržnje.

A ako mislite da grešim u vašoj ulozi političkog trovača i špijuna zašto ste onda otvorili Tviter nalog i zašto posećujete tvitup i to u svojstvu podpresednice DS-a?

I zašto su ostali političari otvorili Tviter nalog ako neće da na taj način kontrolišu masu i šalju svoje otrovne poruke mladima?

Tviter je zato sjajno sredstvo jer za džabe dolazite u direktan kontakt sa hiljadama ljudi i ne treba vam kontrola RRA-a, urednika televizija ili povećanje budžeta za reklamiranje već ovako možete da ubeđujete masu unajmljujući samo jednog jadnika će da sedi iza vašeg Trivan[8],Sns[9], SPS[10], G17 PLUS[11], Demokratska omladina[12], LDP[13] profila i da drobi što mu vi naredite.

Želim vam lepo druženje i na sledećim okupljanjima ali zaista sumnjam da ću ikada više posetiti izpolitizirane i firmirane tvitup-ove koji trebaju da budu oslobođeni takve komercijalizacije, manipulacije i kontrole i da umesto toga služe kao slobodno građansko okupljanje pandan Grčkim agorama za slobodno komuniciranje ljudi za koje su neki prešli preko 100 kilometara da bi videli druge drage ljude sa kojima se dopisuju mesecima.


49 коментара:

  1. Nalupa se bre čoveče i osta živ! Važi Srbine, svako ima pravo na svoje mišljenje, pa sa te strane ajd može sve to tako da se doživi i da se formuliše. U kom ti gradu živiš kad ti je Ušće zabačeno od ostatka grada? Ja sam prilično razmaženi Vračarac i Krstaš, pa nisam imao primedbi na lokaciju. Vesa i Matićeva nisu samo sedeli i pozirali već su se itekako šetali i bili dostupni za svaku komunikaciju. Prozivaš Mahlat :) srećno druže, aj makar da si se zaustavio na grlato, ali ona sa Trivankom nije ispijala sokiće, tako da ne samo da opušteno lupaš, pljuckaš i mrzuckaš već i lažeš. Gde si bio i što ne priđe čoveče, da se upznamo, da na licu mesta razmenimo mišljenja. Mislim da ti doživljaj nije ni potpun, ni na mestu nije iznošenje činjenica, nego lavež u prazno. Ne sporim ti inteligecniju i sposobnosti ali druže opusti se bre malo šta si ovim tekstom uopšte želeo da postigneš, jer ovo nije prenošenje utisaka već pljuc, onaj pravi hrk pljuv, sa elementima neistine. Ajd ti dođi još neki put, ja častim kafu, da se upoznamo, da ti ja iznesem svoje viđenje stvari, možda ti meni otvoriš oči, možda ja tebi ali ovako je baš bezveze.

    ОдговориИзбриши
  2. Mogao si i ovde da kazes sta mislis, Trivanka je pila malo pivo, big deal, rekao sam sokic aludirajuci na njenu nebitnu funkciju i posao koji obavlja.

    Ne zelim da pljujem niti da velicam, vec samo da kazem kako meni to izgleda. Naravno da je subjektivno ali tako mislim.

    Slobodno si i sada mogao da kazes sa cime se ne slazes a ne da cekas nedelju dana ili nikada da mi kazes uzivo.

    Nisam rekao protiv druzenja vec protiv politizacije i komercijalizacije. Zato sam i dosao da se druzim ali njihova prisutnost me je demotivisala.

    ОдговориИзбриши
  3. Koj si ti lik?
    Obzirom da sam se sa svim gostima pozdravio i makar malo popricao, stoji da sam i sa tobom isto.
    Zasto mi nisi rekao nista? Zasto si se rukovao sa mnom i prozborio ako mislis da surujem i pravim pazare nekima tamo, a da to nije u redu?
    Mogao sam i da te castim, pa da opet pljucnes po svemu, jel da?
    MISTER, sledeci put skupi dovoljno hrabrosti da se odvazis i pridjes svim gore navedenim osobama i da im sve to kazes u lice. Veruj mi na rec da ce te svi do jednog saslusati i popricati sa tobom, ali ne da ti menjaju misljenje nego da argumentima pokazu da nisu takvi kakvim ih ovde opisujes.
    Dijalog je majka, a monolog je pickin dim kada nije potkovan argumentima.
    Dosao si na skup koji se nije do sada nikada desio na ovim prostorima i koji svakom ponaosob mnogo znaci, i jedino sto si uspeo da izvuces iz cele prilike jesu par ljudi kojima se u stvari divis i ljubomoran si do imbecilnosti, pa zbog sopstvene neiventivnosti kompenziras glupostima i pokusavas da omalovazis ili izvredjas.
    Samo si pokazao svoje pravo lice i smer kojim ides. Nemas ni malo optimizma, nemas ni malo dobre volje da se pokrenes i uradis nesto u svom zivotu.
    Zasto si uopste dosao na #dedaup? Da potvrdis svoja istrazivanja ko koliko zaradjuje i od cega zivi? Cime se ti bavis?
    Opusti se mladicu, uzivaj kad ti se pruza prilika. Svako do nas tamo bi ti platio picence, porazgovarali bi o svemu i svacemu. Svi prisutni su previse siroki da bi se okrenuli od tebe ili bilo koga, ne pruzivsi sansu...
    Vidis da te ignorisu komentarima jer i ne zasluzujes paznju a kamoli razgovor kada sam neces nikome da pruzis sansu unapred sudeci ...
    Evo mene kao prilike, opali po meni.
    Nisam ti dovoljno poznat da bi imao bilo kakve informacije. Ne pise ti moj konto bankarski na googlu. Sta ces uraditi sada?
    Pa pitaj slobodno, pa onda donesi neki zakljucak. Dodji i sledeci put, druzi se sa ljudima. Popi isto sto i oni. Popi nesto, makar pola solje kafe.
    Pokusaj da das durgima priliku pre nego opruzis bič.
    Srecno i sve najlepse ti zelim!
    Deka :P

    ОдговориИзбриши
  4. http://blog.iva-is.me/2011/06/29/pet-tipova-kratkih-biografija-autora-na-sajtovima/

    Ti si ovaj 3. profil po redu.

    Zato, ili izvrši samoubistvo i završi sa svojim mukama, ili dođi da upoznaš ljude koje niko ne cenzuriše i koji mogu u svako doba da priđu svima gore navedenim i kažu: ne lupaj.. nemaš pojma.. bez zle krvi i svađe (naravno ne iz uvrede, nego argumentovano)


    Možda i tebi sledeći dan bude lep kao svima nama i malo se otrgneš od svoje melanholije i mržnje.
    Definitivno je to što misliš samo tužno, ali ništa više od toga, niti će ikada biti.

    Mogao si isti tekst da napišeš o vodećoj partiji Kenije ili nekim holivudskim glumcima koje menadžeri guraju..sve tri grupe poznaješ isto.

    Laku noć

    ОдговориИзбриши
  5. Анониман2. јул 2011. 16:21

    Šta ja znam, nikad ne beh na tweetup, i do sad mi je padalo na pamet, kao najgora opcija, da su u pitanju okupljanja usamljenih/zagorelih koji bi nešto..., ili da možda na ovom svetu zaista postoje neki super, kul, opušteni, druželjubivi ljudi koji su konačno pronašli način da se pronađu na jednom mestu, kao najbolja. Bilo kako bilo, navedene njuške mi se ne uklapaju u tu priču, pa koliko god da su "divni ljudi koje treba upoznati".... Nešto je tu jednostavno neprimereno.
    Pa vi sad udrite po mojoj anonimnosti i generalnom nepoznavanju tweetupovanja, ali znate kako se kaže:ako nešto u travi šuška kao zmija, mogla bi i da bude.

    ОдговориИзбриши
  6. Hello!

    Nisam išla na twittup-ove, jer imam dobar razlog: preprošle-prošle godine sam bila trudnjača (sa ne tako divnom trudnoćom), a sad imam blizance. :)

    Ali tvoj tekst me je naterao da se pokrenem - na sledeći twitup IDEM!

    Nemam problem sa osećajem inferiornosti. Meni nije frka i nemam problem da priđem nekome ko je kao NekaFaca i popričamo o temi koja nam je zajednička (ili da pitam sve što me interesuje...). Pa, i ja sebe smatram facom u svojoj oblasti. :) I?

    Elem, ako je neko politiĆar ili ima uspešan biznis, po tebi, takva osoba bi trebalo da ne izlazi među obično pučanstvo, već bi o takvima trebalo da se čita u žutoj štampi kako po jahtama šljokaju šampanjac i žderu jastoge?!?

    Osobu mogu da kvalifikujem tek kada je dobro upoznam. Ovakve paušalne kvalifikacije (da su MaliBogovi zato što se bave politikom i imaju dobro razrađen biznis) su mi, u najmanju ruku, smešne.

    ОдговориИзбриши
  7. Анониман2. јул 2011. 17:37

    Ocito, je covek dirnuo u veoma bolan zivac, cim ste svi krenuli ovako udarnicki da ga pljujete. Mozda bi trebalo da organizujete jos neki web ili twitter related skup pa da vam bude lakse. :D

    ОдговориИзбриши
  8. Анониман2. јул 2011. 19:34

    ili mozda bolje orgije da organizuju... :D

    ОдговориИзбриши
  9. Tekst je suštinski sasvim ok! Da je autor na vreme malo pritegao uzde i podelio manje epiteta nekim licima, onda bi se razvila konstruktivna pucačina, ovako će ostati samo pljuvačina autora, što je šteta.

    ОдговориИзбриши
  10. @Anoniman

    Za druge ne znam, ali za sebe mogu da potvrdim da se borim protiv predrasuda svake vrste.

    Pre nego što neko UdarničkiOpljuje (kako ti kažeš), trebalo bi da provede bar neko vreme u razgovoriu sa osobom koja je predmet Pljuvanja.
    DomaćinBloga je izneo paušalne zaključke o nekim ljudima na skupu zato što:

    a) nije imao herca da im priđe i započne razgovor
    b) je otišao sa namerom da potvrdi sebi da su svi koji su na twittup-u nedostojni njegove pažnje

    Da su me mučile sumnje, koje su mučile DomaćinaBloga, ja bih:

    a) našla Dedu i pitala ga čemu skup? Zašto Ušće? Zašto Asterix? Je l' u nekom dilu sa GazdomKafane (je li mu je rođak, prijatelj, nešto treće)?

    b) prisustvo Jelene Trivan, Jasne Matić i Veselina Jevrosimovića meni ne bi izazvalo autocenzuru, naprotiv:

    - Jasnu Matić bih pitala kad će više PayPal kod nas i šta ga to koči ovde, kad ga ima i u Somaliji
    - Jelenu Trivan šta njoj lično znači Twitter i kad će izbori
    - Veselina Jevrosimovića da li će se nastaviti akcija poklanjanja osnovnoškolcima laptopova sa Ubuntu sistemom i da li on misli da je akcija uspela...

    Ovako, DomaćinBloga, opet ću reći, iznosi samo paušalne zaključke, tako da ovo pisanije nekoga ko nikada nije bio na twittup partiju može dovesti u zabludu.

    Ukoliko sretnem ove tri persone na narednom twittup-u, sve što sam ovde iznela - ja ću ih i pitati. A potrudiću se i da od organizatora twittup-a izvučem informaciju ZaštoBašTajLokal (koji god da bude). :)

    ОдговориИзбриши
  11. Lajavi,
    ja sam okasnila, kako znaš, pa pola od toga što opisuješ nisam videla, ali nije to bitno.

    Htedoh da kažem da ja dolazim iz drugačijih razloga: da vidim ljude koje znam, a koje ko zna kad ću opet i kako videti, da upoznam neke koje ne znam, a koje bih volela da upoznam - i najbitnije - da vidim mnogo vedrog, pametnog mladog sveta :).
    Jer, mnogi tviteraši to jestu.

    Što se tiče političara i gospodina Jevrosimovića, ja imam taj problem što prema njima ne osećam ama baš ništa, niti imam poseban stav.
    Sa Jasnom Matić sam progovorila nekoliko reči na temu mostova (lako se razumemo po pitanju aksijalnog opterećenja zuba nosača :D), a mukica je što ih gledam kao sebi ravne, samo malko mlađe :).
    Mislim, mogu da vilenim onoliko o tome koliko ko od njih zarađuje i na koji način - a ja ne, ali šta god da mislim to će ostati u mojoj glavi, prosto jer je Deda domaćin, a u tuđoj kući treba poštovati onog ko te je pozvao, i ne praviti scene, ako je ikako moguće.
    Iako smo se sami zvali, da se ne lažemo :).

    Pozdrav :).

    ОдговориИзбриши
  12. Ali kad definitivno nisi u pravu čoveče. Meni je ovo prvi tvitup i samo znam da ću ići na svaki naredni na koji budem mogao. Dolazio si na moj blog pa si skontao da imam averziju prema politici i političarima. Ali ovaj put moram da stanem na stranu bar Jasne Matić. Ne da nije sedela zagrađena kao što ti pišeš, nego se kretala prilično puno i stojala sa svakim ko je to hteo i pričala. Ne gledam ljude po političkom opredeljenju iako mislim da delimo isto mišljenje o žutaćima pogotovu. Ja ih i dalje mrzim iz petnih žila ali ne volim kada neko priča neistine. Gde si ti bio na tom skupu sasvim je nebitno. Moje pitanje je ako si već znao što si dolazio brate? Ja na tom skupu nisam sreo nikoga sa kim nije moglo normalno da se priča. Ne branim nikoga, ali si me za Dedu baš posebno dirnuo u ono malo mozga jer sam ja video samo jednog srećnog čoveka. Pa šta i ako je pravio promet pomenutom kafiću? Jaka stvar. Ja bih te lično zamolio da mi se obratiš sledećom prilikom na skupu takvom. Baš me interesuje da ti zavirim u mozak. A što se tiče prozivke za Mahlat... Da si se odvažio i seo za sto, koji je btw bio više nego otvoren za sve, video bi da je to jedna sasvim normalna osoba. To ko je došao da promoviše svoj biznis je sasvim normalna stvar. Eto, nikada u životu nisam ostavio ovoliki komentar jbt. Da si se udostojio da osim što si očigledno izanalizirao sve redom, da sedneš sa nekim, bilo kime, video bi da su to sasvim obični ljudi kao ti i ja brate i meni je jako drago što su me udostojili svoga prisustva. Video bi svašta prijatelju: ženu koja je našla snage da dođe iako je bolesna jako, devojku koju su svi živi vređali, mene na primer koga su isto prozivali često pa čak i taj isti Deda me je prošle godine oterao u vražjeg vraga kada sam sročio post kod mene o prosvetarima. Brate, opusti se i uživaj. Samo ne znam dali ti je cilj bio da navučeš posetu na svoj blog ili šta? Jako ružno sa tvoje strane da iznosiš neke tvrdnje o pojedinim osobama a da znaš da nije tako. Spusti loptu čoveče, ja sam hejter to znaju svi, ali brate od 2i 2 ne pravim 7 kad je očigledan rezultat 4. Aj živ mi bio. ;)

    ОдговориИзбриши
  13. Ја из техничких разлога нисам обишао овај скуп јер је предалеко (КГ-БГ) а и чини ми се да није било ни једног твитерџије из мог села :D

    Лепо си ти све ово срочио, али ми једино није јасно зашто сва ова питања ниси поставио ликовима које овде коментаришеш, него си чекао да седнеш за тастатуру пре него што икога ишта питаш?

    А да сам био на #ДедаАпу, за разлику од доста обичних људи ти политичари би ми били најнебитнији, али бих им поменуо да ћу спровести јаку кампању за бојкот избора јер су сви политичари иста говна, јер да нису говна не би се годинама бавили политиком.

    Дакле, само си омашио што си пар обичних људи ставио у сити кош са политичарима.

    ОдговориИзбриши
  14. @deda

    Hvala na pozivu, nije mi se ostajalo, mozda drugi put ;)
    "Zasto si uopste dosao na #dedaup? Da potvrdis svoja istrazivanja ko koliko zaradjuje i od cega zivi? Cime se ti bavis?"

    Kao sto vidi upravo time, time se bave i oni nemoj da si naivan.

    @Marouk
    Ivin blog sam prestao da citam jer je mediokritet a i neko je gura po medijima da gostuje pise itsl.

    @Анониман
    Pa to sam i ja tako shvatio kao i ti.

    @Constrictoria
    Sta da ti kazem, ne zivimo u istoj SRbiji onda.

    @BRANKKO
    Jesam :D zato sam i dosao na tvitup da se malo druzim i prestanem da budem takav :DD

    @Istomisljenik
    Jbga, pun mi kurac bisMismena i politicara. Zato sam im i podelio svima poznate epitete,nisam otkrio toplu vodu.PRocitaj par foruma i komentare na blicu o Veselinu i videces u cemu je caka uspeha.

    @Constrictoria
    Ma da, a Trivanova ce da ti kaze da joj stranka shuruje sa organizovanim kriminalom?
    Smeshno...

    Paypal je blokiran bas zbog domacih tajkuna i preprodavaca jer onda ne bi preko njih za 100% skuplje kupovali u njihovim trznim centrima i prodavnicama robu vec direktno iz inostranstva, ali onda ne bi bilo lakog zivota Miskovica, Beka, i ostalih.

    Zato se politicari i lopovi druze.

    A odgovor te Jasne i Trivan mogu da procitam i na sajtu, demagogija je ista, uzivo ili online.

    @zubacira,
    Samo mi zao sto tebe nisam sacekao da upoznam, ali eto neki drugi put ;)
    Ti si veciti optimista, ja nisam :)
    Tehnicki kuca je nicija, zato sam se i osetio slobodnim da kazem sta mislim. :)

    @...Večni Dečak...
    Pa uzivo se svi lizu jer misle da ce biti koristi od nekoga, a anonimno se tek vidi sta ko misli. Ta Mahlat je opljunula najgore DS a onda sa njima na party. TO ti nije nelogicno?

    Ako mi se ne svidja neko online necu da se pretvaram da mi je off-line ok samo zbog nekog interesa.

    @Александар
    Zato sto im znam odgovor, ne zelim da se naprezem sa njima i volim anonimnost jer tako mogu da kazem sve sta imam. Zato je i blog anoniman jer sa policijom i vlascu koja je u Srbiji fasisticko-nacisticka uvek bila sam samo probleme imao kada sam iskazivao svoje misljenje.

    Skola i faks ista prica. Kada se suprostvais profesoru ne mozes da prodjes ispit.

    Nisam obicne ljude stavio u isti kos vec se osecate pogodjenim sto niste sami uvideli to sto vam ja pricam.





    Nisam znao kako to izgleda zato sam i dosao. Video sam i ne svidja mi se i to je to.

    ОдговориИзбриши
  15. ”Meni je #DedaUp bio prvi twittup. Sasvim dovoljno da vidim što ste svi navučeni na to” Eto ja sam rekao šta sam imao u 140. A neke od stvari koje si napljuvao su zapravo najbolje koje su se tamo desile. Npr sediš i piješ piće sa "fašistom" Mahlat (koja si ti budala?), a pet minuta kasnije opušteno pričaš sa Jasnom (istom onom, čiju partiju redovno "preslišavam" na blogu). Samo mi je krivo što od tolikih ljudi nisam stigao da malo popričam i sa Vesom, izgleda kao kul tip...

    Možda bi i sam shvatio o čemu se tu radi, i šta je to što se obično zove "kultura dijaloga" DA SI BIO TAMO. A po par detalja sam provalio da si samo gledao slike na FB, i čitao tvitove...

    Zato sledeći put slobodno dodji - možda naučiš nešto...

    ОдговориИзбриши
  16. Enivej, niko mi i nije odgovorio zasto ti ljudi sede po tvit upu i zasto koriste TW?

    (ja sam rekao zasto to mislim ali vi bez argumenata negodujete)

    Koja je nihova korist?

    Ako sutra dodje Vuchic, ili ludi Nikolic, Obraz ili Nacionalni stroj hocete li i onda da kazete , " ma sta pricas nije ovo politicki sastanak i nema veze sa nacizmom" ?

    ОдговориИзбриши
  17. @Miodrag Ristic
    Zasto bi ti ista dokazivao?
    SLep si i zato treba da te karaju politicari i lopovi. Sledeci put ponesi vazelin da lakse udje demagogija

    ОдговориИзбриши
  18. Анониман3. јул 2011. 03:29

    Hahaha ovo je smešno :) kao da je pisao moj drugar iz srednje škole čija su mišljenja površno zasnovana.

    ОдговориИзбриши
  19. Ja nisam bio na skupu, tako da ne mogu ocenjivati "atmosferu i sam skup". Mislim da je skup sjajna ideja - iz "online" preći u "offline". Ako budem imao vremena, verovatno ću ići na neki buduću.


    Ja se slažem da svako ima pravo da gleda drugačije ("organizatori su zadovoljni... a poneki od posetioca možda i ne"). Mislim da organizatori (a i fanovi) ne trebaju da uzimaju "za zlo" ako je neko nezadovoljan. To je njegovo pravo.

    No, u svakom slučaju mislim da je potrebno biti korektan u pisanju. Ja lično ne bih nikoga nazivao "lopovom, glupačom, da sereš... i sl". Mislim da to, jednostavno, nije korektno. Tvoja poruka i stil pisanja mislim da će proizvesti samo kontra-efekat. Ja bih voleo da čujem zaista kritički stav, no sa jasnim i valjanim argumentima.


    Dakle, hajde da imamo i potpuno drugačije stavove (negativne), no nekada oni budu korektno argumentovani.

    ОдговориИзбриши
  20. Nekim ljudima fali širina, zaista misliš da bi obraz ili nacionalni stroj došli na twitup? XDDDD

    Ivu poznaješ lično pa tako govoriš?
    Opet predrasude..

    I da, Večni Dečak je hejter, pusti njega to da radi, njemu to ide. Sledeći put te pozivam na piće pa da pričamo ravnopravno. Ne mora da bude veliki twitup, dovoljno je par pozitivnih ljudi.

    ОдговориИзбриши
  21. Moram da te ispravim druže drugarice šta god da si.
    "Ta Mahlat je opljunula najgore DS a onda sa njima na party."
    Ta Mahlat je došla na tvitup bez namere da se druži sa njima. Celo veče je maltene presedela za istim stolom gde sam i ja bio. Ni jednog trenutka je nisam video da šuruje sa demokratama. Ali, hej! ovo je slobodna zemlja, zar ne? Uživaj u svojoj naivnosti.

    ОдговориИзбриши
  22. Анониман3. јул 2011. 04:17

    "Ivin blog sam prestao da citam jer je mediokritet..."

    :D

    ОдговориИзбриши
  23. Predlažem svima da pročitaju "Demokratiju i despotizam", što zapravo predstavlja dijalog između Makijevelija i Monteskjea. ;) Nisam bila, pa ne mogu da komentarišem iz prve ruke. Zapravo, to što nemam nalog na Tviteru me ne bi sprečilo da odem, da me zanimaju plenarne sednice i čoporativna okupljanja, a što se podjednako odnosi i na okupljanje svih onih koji bloguju. Ono što sigurno znam je da je sumrak vidljiv i po sunčanom danu kada su tviteraška i njima slična okupljanja "ustoličena" prisustvom političkih apartčika i biznismena slizanih sa svim političkim strukturama.

    Smatram da vlasnik ovog bloga ima puno pravo da iznese svoje mišljenje sa kojim apsolutno niko ne mora da se složi. A za dobar hejt je potrebna inteligencija. Mislite o tome. Jer, pre ili posle svaki komentar će se svesti na to čiji je duži, a to nikoga ne zanima.

    ОдговориИзбриши
  24. Kontam, ali.. Bio. Kasnio. Seo. Sreo poznanicu. Popričao. Otišla. Sedeo. Mutav. Gledo. Slušo prve pored. Pito posle koga sam to slušo. Otišli oko mene. Sedeo. Pio pivo. Cena pristojna. Vreme lepo. Mušice. Prišao Deda. Predstavio se. Reko da se slobodno uključim. Skonto da baš i ne umem. Ako i imam čim. Pogledo kraj Nadal-Marej. Pišo. Otišo. Žurio da radim. Komentar moj na sve za Survey: Sledeći put ću biti bolji.

    ОдговориИзбриши
  25. Ја, брате, немам појма шта да ти кажем. Са већином поменутих људи (и људи који су коментарисали) сам био у контакту и ништа ми не делује тако како си написао.

    Можда су поједини политичари и бизнисмени ту због самопромоције (што рече неко, да ли би Блиц писао о томе да их није било тамо), али то је тотално небитна прича. Ако си имао шта да им кажеш, могао си - ја нисам, нити сам долазио због тога. За Триванову не знам, али Јевросимовића и Јасну сам упознао и делују ми као приступачне особе (нисмо много разговарали, као што рекох).

    А по чему си закључио све остало, ако те људе не знаш лично, појма немам. И тај затворени круг - ми који смо на време дошли могли смо бити у истом, али су неки од нас поседали унутра, док још никог није ни било напољу.

    И не знам откуд ти оволико нетрпељивости према људима које не познајеш. Веруј ми, није све како изгледа. А ако мислиш да сам будала, "један од њих", или шта год - твоје је право, нећу те спречавати, само ми реци, можемо и о томе поразговарати.

    ОдговориИзбриши
  26. Prijatelju, pročitaj šta si napisao o sebi u tekstu "O meni".

    Takav stav prema svetu i prema ljudima neće te nigde odvesti. MENJAJ nešto pod hitno.

    ОдговориИзбриши
  27. Анониман3. јул 2011. 05:28

    Carevo novo odelo.

    Svi se sećate te priče. Čovek koji je napisao ovo je zapravo kao onaj dečak koji je povikao "Car je go!"
    Skoro svaka mu je na mestu, osim za Jasnu Matić. Žena je i više nego ok, i ako je u prisustvu plačnjive Trivanke ne znači da je isti ološ kao i ona. Koliko sam uspela da je procenim iz razgovora, ipak ima viši cilj od samopromocije i prikupljanja političkih poena.

    Sve ostalo je i više nego tačno. "Što nisi nekom prišao i pitao šta te zanima?"

    A što bi?
    Bilo bi "druže, to si pogrešno skapirao, mi eto tako malo volimo da lajemo a zapravo smo jako pitomi i druželjubivi i volimo da se skupljamo i ćaskamo o prosperitetu uz sokiće na razblaživanje".

    Određene političke instance su (napokon) skapirale koliki uticaj može da ima internet
    i s tim ciljem su se uklopili među glasnogovornike.
    Par fotkanja, druženja i objava po medijima, i
    eventualni problem je rešen.
    Glasnogovornici neće lajati protiv sistema i
    isplanirati eventualni puč, a oni će biti savremeni političari koji prate tokove i integrišu se u njih. Gikovi će se osetiti napokon prihvaćeno, a bogami i popularno, o čemu svedoči besomučno šerovanje snimaka gostovanja na televizijama i objavljenih tekstova.

    Ali, na sreću, ovo je samo šminka.
    Nemaju samo tviteraši internet u Srbiji. I nemoguće je ostalim korisnicima platiti sokić i ućutkati ih fotkanjem uz par lepih reči i licemerni osmeh.
    Tako da su ovakva dešavanja sasvim legitimna. Neka se oni samo druže u svojim igraonicama, pametni i osvešćeni su se napokon probudili i samo je pitanje kada će počistiti staru garnituru.

    ОдговориИзбриши
  28. A-u, anonimni od 05.28. :).

    'Ajmo ispočetka.
    Da, trebao je da se predstavi bar Dedi.
    AKO je došao na #dedaUP.

    Ako je došao slučajno i na pivo u prolazu, onda je OK.
    Ali, 'po starinski'. kad dođeš nekom na žurku, onda je red da se javiš tom nekom, 'izvesnom' Dedi.
    Mislim, mene su tako učili, nezavisno od toga koga tu ima, da li ću se zadržati pet minuta ili pet sati i noćiti u tom kafiću.

    Ispravi me ako su običaji danas drugačiji, ja govorim o najobičnijem redu - kao kad dođem na seminar nekih desetih, pa se prijavim organizatoru da ću ući unutra samo da potražim prijatelja.

    Drugo - Lajavi, ovo je i tebi upućeno - TREBAO je da sedne sa nekim ljudima. Pa onda da stvori sud.
    Ne mislim na političare, mislim na 'obične' tviteraše.
    Ovo kažem zbog toga što stvarno mislim da se retko varam u proceni ljudi, a desilo mi se par puta da BAŠ omašim u online proceni - i da to vidim tek kad vidim osobu očima.
    Jer u realu je zaista dovoljno samo da se rukujem.

    Dakle, i dalje tvrdim da bi vlasnik ovog bloga samo dobio time da se upoznao sa nekim tviterašima, i stojim iza toga.

    ОдговориИзбриши
  29. @zubarica

    Upoznao sam se sa 5-6 njih i pricao, proveo 45 minuta tamo i otisao. Nisam sa organizatorom, eto moja greska.

    Ostatak komentara :

    U Grckoj je u zadnje vreme preko 200 slucajeva gadjanja politicara kamenjem, trulim vocem, jajima ili jogurtom zbog krize. I ujedinjeni u strajku dobili su pomoc od EU.

    Da li to znate? Ne znate jer vam blic puni glavu sa Djokovicem, Jeremicem i ostalim sranjima.

    A vi sa takvim politicarima pijete sokice.

    Onda nemojte da se zalite interno sto je guzva u GSP-u,sto su plate male, nemate posao ili stan. ILi sta god vam fali i hocete da bezite iz zemlje ili iz provincije.

    Ocigledno da imate srecne zivote a la 365 dana i da ste deo politicke nomenklature ili se plasite da kazete ne iako milion podanika nema posao u Srbiji. Ja deo toga nisam zato i pricam otvoreno, nemam posao, platu, stan i guzva mi je i preskup mi je GSP. Zivim u WC solji i ne stidim se toga jer su mi sve lopovske vlasti oduzele sve sto sam mogao da imam korupcijom, nepotizmom i lazima.

    Ne pozivam vas da gadjate ikoga samo uporedjujem licne slobode,svest i borbu za svoja prava u Evrospkoj uniji kojoj kao tezimo 11 godina i vase koketiranje sa vlascu, to jest stanju apatije u Srbiji.

    A ako neko nije znao ko sedi pored njega i koje su njegove\njene akcije, zelje, aspiracije i pozicije u drzavi\privredi pa sta da ti kazem, tvoja greska. To sto ne znas ne znaci da on\ona ne postoje.

    Umesto citanje blogova\tvitova\novina\bilborda predlazem vam da citate knjige.

    Pa srescemo se negde u buducnosti vi i ja sto rece neko ;)

    valjda...

    ОдговориИзбриши
  30. Brate sestro, stvarno si trebao da se upoznaš sa Dedom, samo da vidiš kako ljudi lažu (mlađi je od mene LOL :).

    Šalim se, vidi: ja imam jedno gadno pravilo - obično jednostavno govorim ljudima u oči to što (im) mislim :D.
    Nisam ja drska niti šta slično, nego razgovaram onako kako rekoh kod Varagića.

    Ako to ne upali, u smislu da ne mogu čoveka da dozovem toliko da hoće da razumno govori, onda ide faza dva: dernjava i skandal pred svetom (odlično je ako je akustično, recimo kongresni holovi :D).

    A daće dobri Bog, pa ćemo se videti ti i ja, da ti objasnim kakvo je moje viđenje :))). Pivo na moj račun :). Nego kako nego ćemo se videti u budućnosti...:).

    I odrah se od čitanja, brey :).

    ОдговориИзбриши
  31. Анониман3. јул 2011. 10:42

    thevodkanockers oprosti na psovanju, ali tvoj blog je i u meni izazvao bunt, stoga ću morati da izjavim sledeće:

    J.bo vas Varagić, ne izlazite mu iz bulje!

    ОдговориИзбриши
  32. @zubarica
    Ja ne ,upravo jer smatram da su ljudi govna, licemerni i osvetoljubivi kao sto vidis.

    Evo blaga kritika pa izazva trunje i kamenje. Za direktnu istinu koju sam jos i izbegao bih dobio ko zna sta :)

    Moze pivo ;) A i knjiga poneka :)

    Nisam mislio da ti ne citas nego plebs :)

    @anoniman 10.42

    Cevece,zeno sta god da si!
    Pljuni jebo te ko covek a ne sa tackom! :D

    Nema ovde fashistickih zakona o kultu licnosti i cenzuri i dinkicevog despotskog zakona o informisanju!

    Znaci "jebo vas varagic!"
    Sta koji kurac!? Ako to hoces da kazes reci slobodno!

    I to su reci kao i ostale ;)

    ОдговориИзбриши
  33. Анониман3. јул 2011. 13:18

    Ovi anonimni, sem ove ženske persone su svi alter ega autora teksta. A pošto je on replikant, zorz,thevodkanockers, ovo, ono...ko zna koliko lica ima.

    ОдговориИзбриши
  34. @Анониман

    Znaci i ti si ja?

    Po sklopu recenica se vidi autenticnost postova. Tako i hvataju psihopate koji salju preteca pisma.

    ОдговориИзбриши
  35. Анониман3. јул 2011. 16:34

    Naravno, i ja sam ti. Ja sam beli kliker kamen, gde udarim SEVA PLAMEN!

    ОдговориИзбриши
  36. Анониман3. јул 2011. 17:37

    ako vam je dobro onda nista

    ОдговориИзбриши
  37. Prijatelju, pazi se Istoka. Rozorni intelekt, a i ekskluzivni je distributer Djindjica za Balkan.

    ОдговориИзбриши
  38. Lajavi,
    ne, nisam to mislila da bi video, nego sasvim drugo :), ali objasniću ti kad se vidimo jednom :).

    Anonimni,
    aman, brey, ja ću po 1001 put da kažem: ja ne znam ljudi šta je vama. Ko bre da se uvlači? Zašto? Kome?
    Vidi: imam 6 godina više nego Deda, otprilike 8 više od Miloja Sekulića, najmanje 5 od Dragana Varagića, itd. Oni li me lebom 'rane pa mi je u KOM interesu da im se uvlačim?
    A još ceo život navikla da govorim šta kome 'oću :).
    Od raznih zvezda i 'zvezda', nekog poštujem, nekog ne, i oni to znaju - rečeno im je direktno. Ne online :).

    'Ajde, Boga ti :).

    ОдговориИзбриши
  39. Анониман3. јул 2011. 21:12

    Lele al' se uvredila srpska blogersko-tviteraska "elita"...

    ОдговориИзбриши
  40. Nisam bila prisutna na ovom skupu tako da ne mogu da pričam o onome što sam videla i doživela, jer nisam ništa videla, sem fotografija i što sam pročitala komentare i postove onih koji su bili prisutni. Poznajem nekoliko ljudi koji su bili prisutni i imam lepo mišljenje o njima, a bili su tamo i oni koje bih volela da upoznam i nadam se da hoću. Kao nekome ko nije bio na #DedaUp-u, stekla sam utisak da je sve bilo zaista super. Jedino od svega što mi je zasmetalo je poslednja rečenica članka objavljenog u Blicu, jer je iz te rečenice neko ko nema nalog na Twitter-u, nema blog i nema pojma o čemu se tu radi, mogao da stekne utisak da svi ostali ljudi koji su bili tu, podržavaju "poznate" iz poslednje rečenice. Ovo "poznate" pod navodnicima, jer oni po meni nisu ništa poznatiji od ostalih tviteraša, a glavni motiv ovakvih okupljanja je upravo upoznavanje i druženje, tviteraša i blogera, bez obzira kojoj stranci pripadali ili ne pripadali nijednoj. Novinarima se ne može zabraniti da pišu, u većem broju slučajeva o onome o čemu dobiju direktivu da pišu, tako da to niko ne može da predvidi, ali po meni su tom poslednjom rečenicom baš uprskali stvar, naravno sve ovo sa moje tačke gledišta.

    ОдговориИзбриши
  41. Анониман4. јул 2011. 09:13

    Zaboravio si da napises da je bila i ona mala PR iz Telekoma sto joj bivsi muz uziva u Pinkovom gostoprimstvu a sada sa diplomom privatnog fakulteta prica o kriznom PR-u sireci noge direktoru ;)

    ОдговориИзбриши
  42. Sve je to isto drustvo

    http://www.personalmag.rs/it/edukacija/internet-ucionica-za-djake-u-lebanu/

    ОдговориИзбриши
  43. Анониман5. јул 2011. 13:14

    Problem je očigledno što je thevodkanockers
    rekao preoštro sve ono što 2/3 tviteraša misli.

    Na žalost, zbog ovih "elitnih" tviteraša velika većina običnih ne želi da dolazi.

    Ne mislim da je Deda bio u kombinaciji s gazdom i da su delili pare - Deda mi ne deluje kao takav tip.

    @Istok Pavlović:
    Koji si ti ***** pa da bilo kome poručuješ da se menja?

    ОдговориИзбриши
  44. Na neki sledeći tvitap će verovatno doći i Dulić, pošto je i on nedavno počeo da "cvrkuće".

    Jedva čekam da pročitam komentare blogeraško-tviteraške elite nakon takvog skupa, cenim da će biti za bljuvanje.

    ОдговориИзбриши
  45. Nek' si ti živ-a i zdrav-a, šta god da si. Da nema hejtera, ne bi bilo zanimljivo. Zato, samo napred i pazi da negde ne izvređaš nekog' nevinog, kao što sam ja u ovom slučaju 100%. Ne kvari mi kafu sa prijateljima, na koju sam došao sa klinike, sa pritiskom 160/120. Da li se volimo međusobno, to nije važno. Eto, ti, na primer. Bio si tamo, niko te nije dirao a ti nas sve ispljuva k'o konje, Nije teško biti fin. Pokušaj!

    ОдговориИзбриши
  46. Анониман6. јул 2011. 08:24

    Ja vrlo često svrnem na ovaj blog jer mi je interesantno da čitam kako neko lepo ume da verbalizuje sav taj bes koji se nagomilao ne samo u ovom "Lajavom" (Zubarice svaka čast za nadimak:)), nego i u meni, u mnogim mojim prijateljima, poznanicima...bilo muškim bilo ženskim. Ovaj blog inače može da se okarakteriše kao neposećen, a sad kad je malo opljuvo (možda je i -la, ali sumnjam jer žene imaju "mekše" komentare:)) političko-biznismensku "elitu", i pomalo još ponekog potkačio, ima skoro 50 jebenih komentara!!!!????
    I to svi da objsanite kako nema m... i kako je nesposobni, nevaspitani hejter jer ste svi u stvari mnogo super, a čak su super i ovi što svaki dan po raznim medijima bodu oči koliki su ološ.
    A što vas je toliko zabolelo onda?
    Mene kad vređa neko a ja mislim da je to bez osnova, ja ne komentarišem jer me to ne dotiče. Samo produžim dalje.
    Šta vas boli k... što nije fin??? Zemlja je prepuna prostaka pa jedan manje više.

    ОдговориИзбриши
  47. Анониман7. јул 2011. 15:55

    Nisam bila, jer ne koristim tu socijalnu mrezu, ali po komentarima koji napadaju autora ovog hrabrog posta, vidim dokle smo mi dosli. I to je nasa zajednica na mrezi? Smesno. Izbor mesta za izlazak je dno dna. Kada tu izlazi predsednik Opstine Novi Beograd, jasno je sve.

    ОдговориИзбриши