четвртак, 30. јун 2011.

Moj trainspotting





Deset najboljih drugara iz detinjstva su bili i ostali na heroinu. Jedan crk’o pre 5 godina,ostali - raspadaju se.


Još 5 njih iz okoline starijih od nas crkli od Over-Dose-a.

I znaš šta? Boli me baš kurac!

Nekada sam ih žalio, jao pa to su mi drugari itd. ali sam shvatio da su bile i ostale jajare.

Samo im je bio bitan fix u nos a onda u venu. Od mene uzimali pare iako sam bio siromašniji od svih njih, bez oca i majke, a oni sa celom rodbinom oko sebe koja ih je pomagala kroz ceo život.

Što je najgore i sada imaju bolji život od mene (oni koji su preživeli mamicu im jebem razmaženu)

I zašto sam blejao sa njima?



Pitaj kurca... 

Bili su blizu, od pete godine smo bili nerazdvojni a onda prvo cigare, trava, alkohol, spid, ekseri pa na kraju herion\dop\žuto\hors, prvo kao fora kao da izvučem lajn, pa polutku pa gram\mgra pa kada ni gram nije dovoljan onda je to spejsčina u nos pa kada ni to više ne titra receptore, onda vena.

Ali vena se krila od mene jer smo svi znali da je to dno dna. Kada se zabodeš u venu mrtav si. Zato su i nosili duge rukave na +35 stepeni. A i oni su to jako dobro znali zato su se i izolovali i hvala im na tome ali tek posle mnogo godina i milion pokušajeva da me navuku zajedno sa njima da se odrađujem i mnogo sakrivanja od istih danima sedeći zaključan u kući da ne svrati neko od njih da mi stondira dok kenja kako se skinuo ili da traži pare na zajam. 

Nisam očigledno bio u tom fazonu, jer sve preko trave i alkohola smatram direktnim skakanjem sa mosta. 

Godine prolazile, a oni se skupljali, skvrčili, mentalno pa fizički, dok nisu sa 20 i kusur godina počeli da izgledaju kao da idu u peti razred osnovne, ali nekako bolesno, kao da su neki retardirani ponavljači iz specijalnog odeljenja, vidiš da su matori ali izgledaju kao deca iz daleka. Glavice im se smanjile da mogu u šaku da stanu, zenice konstantno skupljene kao tačke i to i na svetlosti i u mraku uvek iste širine, govor u fazonu :

“Marš u pizdu materinu majmune “ , “Skotina”, “Jajara me izradila”, “ Samo da završim nešto (dop)”, ”Ovo je zadnji put keve mi”, “Loš trip”, “ Imaš nesto para moji nisu tu treba mi za hleba/kartu/markicu/dopunu (dop)”,”Brate imam kombinaciju”, ”Žurim brate nemam vremena čeka me čovek” “Treba mi samo nekog da pozovem imaš krede na fonu sekund traje spika?”, ” Istripovao si se najgore”…

Histeričan hod, konstantno drkanje/češkanje nosa i preturanje po džepovima su spoljni fenomeni narkomana na dopu. Najskuplji fon koji su imali je bio 10 evra jer su sve vredno sto su imali utopili ili zaremili (ostavili kod dilera neku stvar dok ne donesu pare za heroin) i to sve za lajn dopa. Kevine narukvice, SONY 2, sat od ćaleta koji košta 100 evra on zatopi za par grama, zlato po kući, tuđe kradene stvari, pare za polaganje vozačkog… Sve što može da se nosi u pu-dže i da hoće diler da primi se nosi.
Čak su jedan od drugog krali i drukali muriji. 


Krenu dvojica nerazvdojnih drugara kod lokalnog dilera da završe kombinaciju i ovaj im proda gram dopa, a onda dok se ovaj okrene ovaj drugi malo ga skrati u drugu kesicu praha da ima za sebe. I to rade dva nerazdvojna drugara od detinjstva. Sve dok jedan od njih nije umro kod ovog drugog na gajbi od over-doza. (A kada se žešće navuku onda počnu da diluju ekipi sa kojom su zajedno krizirali. Ali to ne traje dugo jer su narkomani a i drukaju jedni druge muriji, pa jedan zakaže drugom da mu ovaj donese neku količinu a onda ovaj što naručuje prijavi ga muriji ovi pretresu onog prvog nađu mu količinu i bace malo u CZ. Ili provaljuju u stanove kod onih “ortaka” kod kojih znaju da ima praha a i moraju da znaju da je taj pička pa ih neće goniti da ih ubije ili prebije zbog te krađe iz šteka).

Inače pocrkali su i drugi iz okoline kada je došao mnogo čist heroin ili kada je bio neki otrov u njemu, neki kažu mišomor (to su dileri nekada stavljali ili šećer da bi imalo više). To se zvalo miksovanje ili ukrštanje. Mada ništa me ne iznenađuje, vidim u Rusiji se pojavila neka “Krokodil” droga koja ubija samo tako. Ma ko vam bre jebe mater narkomansku! Crknite jebe mi se. Većina od vas su razmaženi krembili koji nisu podigli teže od kašike (tj. topljenog  heroina sa svećom ili upaljačem) i kada su došli neki problemčići u životu ili iz čistog iživljavanja i nadrkavanja svog ega ste poceli da se radite! Pa eto vam vaš stil zajebanog frajera iz kraja. Mentolčine pičkaste.

Mozak vam se skvrčio da ne možete da zapamtite dve rečenice, osećanja nemate jer vam je heroin izdrkao taj receptor u mozgu jer dok ste se drogirali imali ste osećaj hiljadu puta bolji od jebanja i svršavanja. Reči su vam mrtve kao i govor, ne znate gde ste krenuli i zaboravljate u sekundi sta vam je neko rekao.

Niste za bolje, samo mi je žao ljudi a i sebe sto sam bio dovoljno dugo pored vas da vas gledam jer mi se gadite i žao mi je sto niste pocrkali svi nego sada takvi polu-bogalji maltretirate rodbinu da vas izdržava jer niste sposobni ni za nikakav život do da vam neko gura kašikom u usta kako blokatore, tako vitamine i hranu svaki dan i da vam briše bulju kada ustanete sa WC šolje iz koje ste kao Renton vadili "poslednji fix". Ali da budem iskren ta ista porodica vam je dala pare i mogućnosti da se 5-10 godina drogirate u fazonu “Ma sine nemoj više, ajde mamino ostavi se toga” i slični bedni razgovori od kojih mi je sada muka jer su vas tretirali kao bogove dok ste se boli u vene po celom telu majmunčine retardirane.

A o njihovim ribama, a svaki je imao neku jadnicu koja mu je pušila đoku jer je bio mnogo izdrkan lik a malo posle pušila kurac dlakavi naravno oženjeni od dilera jer njen mili dečko narkomančina nije imao više da finansira svoje vene sa žutim mi je muka i da pričam. A onda te iste glupače/skotuše dođu pa mi kenjaju da više ne mogu sa njima a čim ih ovaj pozove one laganim trkom otrče na jedan seks u kome dobiješ ko zna koju bolest a uz to i iživljavanje posle a i pre seksa zbog nemanja para za još više drogiranja. Pa onda u modricama i izgriženim sisama plače kako je dečko maltretira. Ma marš i ti seljandžuro u tri pizde materine šteta što nisi sa njim zajedno crkla kada si takva jadnica! A ne da mi plačeš ovde godinama o tome kako te on maltretira, bije i uzima pare za dop.


Narkomančine, a i njihovim ribama : nije za vas život, mladost, pare, ljubav, karijera, izlasci, umetnost, nauka...


Za vas je smrt! Brza i bolna!














 “The candle that burns twice as bright burns half as long” - Philip K. Dick








1 коментар: