субота, 10. март 2012.

Kako čujem moderne mislioce



Marshall McLuhan                                           Philip Kotler







  

   Provodeći dosta vremena čitajući knjige i slušajući muziku, uvideo sam da izražavanje u bilo kom obliku prenosi i deo autora i da svaki od autora nosi određenu harizmu, karakter, ličnost koju prenosi na svoj rad, delo, umetnost i pogotovo druge ljude.

    Dole navedene muzičare sam povezao sa ovim filozofima, ekonomistima, istoričarima, futuristima, novinarima ... onako kako sam ih ja doživeo.

     Mislim da pošto DNK od svih nas vodi korene u istočnoj Africi da se svi možemo povezati na neki način i zato mislim da ove moje veze odražavaju jako DNK nasleđe između ovih raštrkanih ljudi širom planete i da je njihova sličnost samo dokaz da smo svi od istog pretka nastali i da smo daleko povezaniji i sličniji iznutra nego što to izgleda na prvi pogled*.  


























*Jedna priča o povezanosti ljudi sa sajta kompozitora Karla Jenkins-a

“Very late one night in 1997, across a dark and deserted St. Mark’s Square, Venice, I saw a painting, lit like a beacon, drawing me inexorably to the window of Galleria Ravagnan. It made a deep impression on me and as my wife and fellow musician, Carol, remarked, it looked like my music sounded. I simply had to have it so I returned the next day, bought the painting and began a long friendship with gallery owner Luciano Ravagnan.

On a return visit, a year or so later, I met and befriended the artist only for us both to discover that he, not knowing who had bought his painting, had been painting to my music!

Thus the paintings on the site are by the eminent Italian artist, Andrea Vizzini.[ www.andreavizzini.com ] whose work reflects, pictorially, the ethos of my music; of today but with a traditional core.”


Нема коментара:

Постави коментар