петак, 9. март 2012.

Cenzura na velika vrata : Srbija 12 godina posle rezima i dalje rezimska



Tito je imao Goli otok, ali prema nekim intelektualnim disidentima je i sam ustuknuo i nije sprovodio najgore kazne, vec ih samo uklonio iz javnog zivota kao predavace sa Filozofskog fakulteta. 

Milosevic je uprkos svemu najgorem citao Vreme i posecivao Indeksovo pozoriste.

A sta radi vlast danas?


Ovih dana jedan od Anonimusa je uhapsen jer je rekao da je car go. I to okacio na sajt Ministarstva pravde. Rezimi kakvi su samo poznatikod nas ne mogu dugo da izdrze istinu bacenu u oci, uhapsili su klinca, koji je navodno odgovoran za sirenje istine.


Posto su ucutkali studente, urednike, nezaposlene, silovane, smrznute od zime i gladne na red su dosli Anonimusi.

Anonimusi su dosli na red jer vise niko nije ostao. 

Niko vise ne sme da izadje kao 9. marta 1991. i da kaze lose mi je jer ni anonimno to vise ne smemo da radimo. Svako suprostavljanje poziciji povlaci mere slanje ne vise tajne policije vec javne, one koje mi placamo.

Dosli smo do tacke da se plasimo da ostavimo komentar na Fejsbuku, Blicu, forumu ili blogu jer ne znamo ko ce nam zakucati na vrata, da li sudski nalog ili policija?


Tragikomicno je koliko se istorija ponavlja ali svaki put sve vise kosta, jer svaki put vise zivota ce biti unisteno dok se masa ne probudi i usprotivi, jer je sve inertnija i sve bezosecajnija. Sve dok jednog dana ne bude potpuno mrtva i oguglala na silovanje i vlast ih bude rastrgla kao hijene lovinu, bez ikakvog refleksa i nade da ce lesina odreagovati.
  


Kada su nacisti došli po komuniste,
 ja sam ćutao;
 jer nisam bio komunista.

 Kada su zatvorili socijaldemokrate,
 ja sam ćutao;
 jer nisam bio socijaldemokrata.

 Kada su došli po sindikalce,
 ja se nisam pobunio;
 jer nisam bio sindikalac.

 Kada su došli po mene,
 nije preostao niko da se pobuni.

Нема коментара:

Постави коментар