субота, 3. март 2012.

The Ruins of Detroit







Nabasao sam na ove slike na stumbleupon sajtu dok sam slusao na radiju ovu stvar pa sam napravio objedinio na ovom snimku te dve stvari.




Interesantno mi je kako su fotografi (Yves Marchand i Romain Meffre ) uhvatili deo Detroita koji je unisten vremenom i ljudima. Uglavnom sistemom koji je odbacio sve te ulozene napore da sagradi nesto a onda jednostavno napustio zgrade kao mi komunisticke spomenike.


Novo dolazi a da staro jos nije ni proslo.


Pitanje je sta je stvarno novo a sta reinkarnacija, sta je original a sta kopija, ako uopste i mozemo da postavljamo takva pitanja jer ko odredjuje sta je dobro a sta lose.


Pravila ne postoje.
Cak ni za fiziku.


Sve je izmisljotina i kao sto David Linch kaze "No Hay Banda" sve je snimak, sve je simulacija (Bodrijar).


Americki gradovi bivaju napusteni i oformljuju se novi, ghost town ili prerije ce zavladati tamo gde ne bude oportunizma. Cuvene Americke reci, oportunizma.



Нема коментара:

Постави коментар